tisdag 14 december 2010

Poker, cash, king

Gick djupt i söndagsturren (betfairs största) igår, var lite full dock och spelade sista handen lite illa (borde lagt mina KK, inget snack om saken, inser jag nu i efterhand), menmen, utöver den handen lirade jag bra etc. Kom 80e (av 1309) och tog typ $500. Idag finalbordade jag dagliga 40k guaranteed, rök dock på plats 7 (fick in 88 mot 77, givetvis kommer 7a flop, w/d) och fick lite över $1.3k. Så efter ett gäng veckor med neråtsiffror är jag nu på återhämtning, (känns det som iaf, haha) och spelar bättre poker än någonsin, vågar mig på sjuka bluffar (idag floatade jag tex oop med air och tog hem på river, king2k skulle jag vela säga) och har börjat spela lösare i allmänhet. I veckan ska jag försöka få in kalasmkt volym, passa på att studera lite och faktiskt (först nu!?) börja posta händer på lite forum, så att jag kan bli bättre etc. Jag vill ju ha råd med lite julklappar, så ska nock vinna en del i veckan hade jag tänkt, hehehe.

här är kvällens sjuka bluff jag nämnde (jag är mrechmaleba)

/kandidaten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar