torsdag 9 december 2010

Dagens Skvaller

Anledningen till att Jean-Pierre nu väljer att ta bladet från munnen är att han ”är trött på Kalles skitsnack”.

 — Jag har aldrig skrivit någonting eller sagt någonting om honom. Det är bara han som håller på. Han ville ju att alla skulle fatta. Hade han varit tyst om det hade jag inte sagt något om det heller. Han är den största mytomanen, säger Jean-Pierre.

 — Han säger att det är jag som pratar, men vem är det som pratar egentligen? Med hans blogg och allt. Han borde söka till scenskolan den där killen. Vi är inte på samma nivå han och jag.

 Enligt Jean-Pierre började det hela för några veckor sedan då Kalle kontaktade honom på Facebook. Då han senare begav sig till Stockholm för att festa med ”Paradise Hotel”-deltagarna på Ambassadeur kom även Kalle till klubben, och de två träffades för första gången.


Jean-Pierre känner nog att hans kändisskap försvinner sakta nu efter Paradise hotel, vilket inte är konstsigt för som sagt har jag förstående för bloggare/ personer som använder sig av mitt namn (som redan är kännt) för att själv skapa kändisskap men har även berättat att tyvärr handlar då den tillfälliga kändiskskapen fortfarande om mig.

 Men iaf, nu sitter han och säger att vi visst hade sex. Men så är det ju inte?
SUUUUCK!!

//Pungis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar