onsdag 15 december 2010

Finalbord igen!

Mitt flyt verkar vara här för att stanna, idag kom jag till finalbord på samma turnering som igår, började starkt med att ta en stor pot och ledningen på hand #1 på finalbordet. Jag rök på plats 4 och fick ~$3.6k vilket ju är gott! Dock känner jag att jag måste bli bättre på finalbords shorthanded, det är alltid här jag tappar, inte van vid shorthanded och så blir jag psykad av pengarna såklart (1an tog tex hem $10k i denna turren), DETTA MÅSTE RÄTTAS TILL. Att spela shorthanded kan jag bli bättre på genom att spela mer SH och läsa på, men pengapressen jag känner i sista 1-5 platserna måste bort helt, NU. Får väl försöka sluta bry mig om pengar (och spela poker?) LOL

Fru fortuna log mot mig idag, måste erkänna att jag idag inte bara har sjuka bluffar och bra spel att skryta med, vann ett par händer som jag kanske egentligen inte borde ha vunnit, men that's poker.

















/Kandidaten

1 kommentar: